Voor nieuw leven.
0
Winkelwagen
€ 0,00
Filter
Verkoop!.
Een product voldoet niet aan de verwachtingen, en is dus ondeugdelijk als het product niet goed is. Maar niet alle problemen maken een product ondeugdelijk. Bijvoorbeeld als een product is versleten, is het niet ondeugdelijk. Dat hoort er bij.
De verkoper moet het probleem oplossen of de fabrikant inschakelen. Soms wordt uw klacht sneller opgelost als u zelf de afspraak maakt met de fabrikant. Bijvoorbeeld als de verkoper daarover afspraken heeft gemaakt met de fabrikant. De verkoper kan u dan aanraden om zelf contact op te nemen met de fabrikant. U hoeft dat echter niet te doen. De verkoper blijft verantwoordelijk. Kiest u er zelf voor om naar de fabrikant te gaan? Dan kunt u dat het beste ook aan de verkoper vertellen.
Bij ontbinding van de koopovereenkomst, hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt. Soms krijgt u niet het hele bedrag terug. Bijvoorbeeld als u het product al een lange tijd zonder problemen hebt kunnen gebruiken. Gaat het om een klein gebrek? Bijvoorbeeld een kras op uw nieuwe aankoop? Dan is het de vraag of u kunt ontbinden of dat u alleen een korting kunt vragen. Dat hangt een beetje af van de situatie. Er wordt altijd gezocht naar een oplossing.
Reparatie!.

Kosteloze reparatie
Als een product kapot gaat binnen de garantieperiode, zullen wij eerst proberen het binnen een redelijke termijn te repareren of een ontbrekend onderdeel na te leveren. Wat een redelijke termijn is, hangt af van uw klacht en van het soort product. Een reparatie of nalevering van een ontbrekend onderdeel binnen de garantieperiode kost u niets.

Vervangend product
Als het niet lukt om het defecte artikel binnen een redelijke termijn te repareren, zullen wij u een nieuw, gelijkwaardig artikel aanbieden. We vervangen het product ook als dat voordeliger is dan reparatie of nalevering van een ontbrekend onderdeel. Het leveren van een vervangend product binnen de garantieperiode kost u niets. De aankoopprijs van het vervangende product kan verschillen van de prijs van het oorspronkelijke product; het verschil wordt niet in rekening gebracht of aan u uitbetaald.

Deel van het aankoopbedrag vergoed
Wij betalen u een deel van de aankoopprijs terug als het repareren van uw product onredelijk lang of veel langer heeft geduurd dan vooraf is opgegeven en als u daarvan teveel overlast van hebt ondervonden. Als repareren of vervangen niet lukt binnen een redelijke termijn, krijgt u het aankoopbedrag terug.

Het gehele aankoopbedrag vergoed
Als wij het defecte product niet kunnen repareren of vervangen binnen een redelijke termijn, krijgt u het aankoopbedrag terug.

Bij reparatie die gedaan is wordt er altijd na gekeken of het wel binnen onze macht is als u bijvoorbeeld uw product zelf heeft beschadigt of misbruikt dan kunnen wij samen er uit komen reparatie bij eletronica wordt er eerst overlegt tussen de reparateur en de klant.
 

Over ons

 
Over ons.
Wij zijn een zaak in Wapenveld die brocante spullen verkopen en spullen aan nemen. Wij doen reparaties en geven services. Op onze websites komen er vaak nieuwe collecties uit die aangepast zijn of hersteld. Via onze webshop en Facebook en Twitter komen de producten in beeld en kunt u vragen stellen en contact met mij opnemen.
Wat wordt er verkocht.
Wij zijn een zaak die brocante spullen verkopen en verzenden. Het kan van alles zijn, Ook spullen die u zoekt en graag wilt hebben zorgen wij er voor dat u die spullen voor een goede prijs kan krijgen.
Aannemen van uw spullen.
Wij nemen ook spullen aan die u niet meer gebruikt of niet meer nodig hebt van te voren wordt er wel natuurlijk na gekeken wij nemen niet alles aan.
Reparaties.
Ook doen wij reparaties bijvoorbeeld, Repareren van computer en brocante spullen daarvan hangt het van af welke klus het is. U kunt hier voor natuurlijk een afspraak maken en aangeven.
Service.
Zoekt u een leuke inrichting of heeft u hulp nodig om uw huis aan te kleden helpen wij hier ook bij. Ook kunnen wij mensen die net een huis hebben gekocht of student die een goed budget hebben om kasten en tafels en meer te kopen kunnen we hier in begeleiden.
Contact.
• Facebook: https://www.facebook.com/Nmeyer-1693358604267921/?fref=ts
• Twitter : @KoopNmeyer.
• Webshop: http://nmeyer.ccvshop.nl/
• Email : nmeyerkoop@gmail.com
• Tel : 0617505644
 
 
 

Beoordeling

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden

Powered by CCV Shop webwinkel beginnen